10 D-vitaminban gazdag étel

10 D-vitaminban gazdag étel

D-vitamin a bőrben is képződik, ha azt elegendő napfény éri. Októbertől áprilisig végéig azonban nem, ezért ha az étkezéssel nem tudjuk a napi javasolt dózist fedezni, szintetikus D-vitamint szükséges szednünk.

 

Legjobb D-vitamin forrásaink a gomba, a tengeri halak, a halmájolajok, a máj, a tojás, a tej és tejtermékek, a zabpehely és a narancs juice.

 

 


 

Gomba

A gomba aromás íze mellett alacsony kalóriatartalommal bír, D-vitamintartalma mellett B-vitaminokban és ásványi anyagokban, például szelénben, káliumban és vasban gazdag.

 

Tej és tejtermékek

A tej és tejtermékek az egészséges étrend alappillérei és nagy mennyiségben tartalmaznak kálciumot és D-vitamint.

 

Szardínia, lazac, tonhal, tőkehal

A tengeri halak húsában D-vitamin és esszenciális zsírsavak találhatók, melyek fontosak egészségünk megőrzése érdekében.

 

Tojás

Gazdag A- és D-vitaminban, mely hozzájárul a bőrünk, hajunk egészségének és szépségének megőrzéséhez.Zabpehely

Rostban nagyon gazdag, ezáltal segíti az emésztést, telít, nem emeli meg a vércukorszintet és sok D-vitamint tartalmaz.

 

Narancs juice

A frissen facsart narancslé nemcsak jól esik a reggeli mellé, de erősíti az immunrendszert, vízhajtó és a sok értékes tápanyag mellett tartalmaz D-vitamint is.

 

 

forrás: www.hazipatika.hu



Pingvin kiadványok

Rendszeresen frissülő akciós kiadványok, a legjobb árakkal. Kattintson és már böngészhet is.

Hírlevél feliratkozás

Nézd meg mit mond rólunk

az árukereső.hu közössége

©2019 © 2017 Minden jog fenntartva! Pingvin Napfény Zrt.