Chia magos, áfonyás, puffasztott amarántos reggeli

Chia magos, áfonyás, puffasztott amarántos reggeli

 
A zabkása és a chia mag most nagyon trendi reggeli receptötlet, nem véletlenül, hiszen valóban egészséges, kiváló tápanyagforrásunk. Mi most mutatunk valami újat! :)
 
Gluténmentes, laktózmentes, tojásmentes, vegán reggeli áfonyával, chiamaggal és amaránttal.
 
HOZZÁVALÓK
 
 
1 db érett banán
2 marék áfonya (vagy más tetszés szerinti gyümölcs)
2 dl növényi tej 
1 ek chia mag
natúr puffasztott amaránt tetszés szerinti mennyiségben
hántolt mandula szeletek a tetejére
 
 
ELKÉSZÍTÉS
 
Az érett banánt, a megmosott áfonya szemekkel (vagy más gyümölccsel), a választott növényi tejjel (mi a rizstejet ajánljuk) és 1 ek chia maggal, tegyük a turmix gépbe, és turmixoljuk krémes állagúra az egészet.
Vegyünk elő egy poharat, vagy egy tálkát, amiből fogyasztani szeretnénk majd a reggelit, és kezdjük el rétegezni az áfonyás chia magos "puding" réteget, majd a natúr puffasztott amarántot, majd egy újabb "puding" réteg. A tetejére szórhatunk hántolt szeletelt mandulát, és egész áfonya szemeket is.
 
 
Kb. egy fél - egy órát érdemes pihentetni fogyasztás előtt, hogy a chia magoknak legyen idejük megkocsonyásítani a pudingot. Akár előző éjjel is elkészíthetjük, és a hűtőben pihentethetjük fogyasztásig.   
 
 
Forrás: http://zoldavocado.blogspot.com/2015/07/reggelire-fel-chia-magos-afonyas.html


Hírlevél feliratkozás

Nézd meg mit mond rólunk

az árukereső.hu közössége